VS modelis Bridžita Malkolma: Mana 7 dienu pārtikas un skaistumkopšanas dienasgrāmata pirms VS modes skates

Satura rādītājs:

Anonim

Victoria's Secret modes skate nav nekāds joks - ir nepieciešami mēneši sagatavošanās darbu, lai izskatās tik laba apakšveļā! Modele Bridžeta Malkolma nedēļu pirms seansa TIKAI Holivudas dzīvniekiem glabāja ēdiena, fitnesa un skaistumkopšanas dienasgrāmatu - izlasiet to zemāk!

Šeit ir Bridžitas Malkolmas dienasgrāmata, kas ved uz Victoria's Secret modes skati!

“Trešdiena, 23. novembris:

Mans vīrs un es pagājušajā naktī devāmies uz Pensilvānijas centru (no kurienes ir viņa ģimene), un es mīlu pamosties valstī! Katru rītu es vēlētos sākt savu dienu ar piecpadsmit minūšu ilgu, neapspriežamu meditāciju, kam seko viegla jogas secība. Es uzskatu, ka tas mani centrē un dod manas dienas nelielu mirdzumu. Šodien mēs dodamies uz dažām vietējām saimniecībām, lai iegūtu super svaigus dārzeņus par pateicības rītdienu!

Ceturtdien, 24. novembrī:

Pateicības diena! Sešas dienas pirms Victoria's Secret šova es varu mazliet ļauties, bet nevaru pārāk iedomāties. Man patīk savas dienas sākt šeit, valstī, ar četru jūdžu skrējienu cauri krāšņajiem laukiem. Pēc manas rīta meditācijas es uzskatu, ka skrējiens mani centrē un satrauc visu atlikušo dienu!

Tā kā esmu vegāns, mana pieeja visām ēdienreizēm ir piepildīt ar dārzeņiem. Tāpēc mans ieguldījums mūsu ģimenes pateicībā ir dažas paplātes ar grauzdētām dārzeņiem. Man patīk tos pagatavot ar rozmarīnu, timiānu un olīveļļu. Tad es sekoju viņiem ar vīra vecmāmiņas ābolu pīrāga šķēli - tas ir vegāns un mans mīļākais!

Piektdien, 25. novembrī:

Atpakaļ uz Ņujorku dodamies. Mana skaistumkopšanas shēma šajā gadalaikā ir īpaši mitrinoša - savādāk mana āda kļūst tik sausa! Man patīk tīrīt un tonizēt ar Dr. Hauschka, kam seko Mad Hippie C vitamīna serums, un pēc tam es mitrinu ar Dr. Hauschka Rose Day Cream Light. Pēc tam es izmantoju koriģējošu kontroles pretiedeguma līdzekli, pēc tam bioeļļu. Tas ir daudz, bet es neuzņemos nekādas iespējas! Plus es neesmu dusmīgs par mirdzumu, ko man viss šis darbs dod!

Sestdien, 26. novembrī:

Šodien es piedalos pēdējā treniņā pie sava trenera, kuru es dievinu. Es trenējos Body By Simone - viņiem ir sporta zāles gan NYC, gan LA, un es esmu apsēsta. Mana trenere Alise un es apvienojam deju kardio un pretestības treniņus, un mans ķermenis nekad nav izskatījies labāk. Šogad pirms uzveduma es koncentrējos vairāk uz spēka trenēšanu nekā kardio, un es patiešām esmu izbaudījis laiku un enerģiju, kas man ir kopš apstāšanās smagajā kardio! Ļoti iesaku izbraukt kādu klasi.

Svētdien, 27. novembrī:

Es esmu tik satraukti! Šodien ir diena, kad mēs visi lēkājam pa Victoria's Secret strūklu un lidojam uz Parīzi. Es pamodos 4:30 no satraukuma un nevaru gulēt vēl vienu mirkli. Tāpēc es nedaudz agri sāku matus un grimu. Šodien es gribu izskatīties dabiski un skaisti - tāpēc es sākšu ar NARS pamatu, kam seko Charlotte Tilbury marķieris pāri maniem vākiem un vaigu kauliem, un beidzu ar plānu, šķidru acu zīmuli un skropstu tušu, ko veidojusi Shu Uemura. Matu ziņā es iztaisnoju kauliņus no galiem un pie tekstūras pievienoju nedaudz sausu šampūnu pie saknēm. Tad es esmu gatavs roll! Mēs visi pulcējamies lidmašīnā, nofotografējamies un lidojam uz Parīzi.

Lidojuma laikā es noteikti dzeru daudz ūdens, lai novērstu jebkādu vēdera uzpūšanos, un zonēju nedaudz, vērojot OC. Tāds mans vainīgais prieks!

Pirmdien, 28. novembrī

Šodien esmu atpalicis un negulēju labi. Mēs ieradāmies vēlu vakar vakarā, un es biju pārāk satraukts, lai saņemtu pienācīgu nakts atpūtu. Tāpēc es dodos ārā un veicu nelielu skrējienu gar Sēnu, lai pamodinātu sevi. Tad es izveidoju olbaltumvielu satricinājumu, izmantojot Metagenics olbaltumvielu pulveri, un man ir sojas latte, kas man dod nedaudz enerģijas. Ceļojot un strādājot tik daudz, es pārliecinos, ka vitamīnu spēle ir spēcīga. Es gremošanai lietoju Triphala un probiotikas, kā arī ņemu aļģu eļļu, biošūnu kolagēnu un Dermaval piedevu. Esmu diezgan apsēsta ar šo produktu; tas tiešām liek manai ādai mirdzēt, un es pārliecinos, ka to ņemu katru rītu. Es arī ceļojuma laikā lietoju ALA un C vitamīnu antioksidantiem. Parasti es neuztraucos ar šiem jautājumiem, ja vien nezinu, ka būšu izsmelts. Naktīs tas ir vairāk chill - es vienkārši ņemu magnija un B vitamīna kompleksu. Tas ir daudz, bet es uzskatu, ka tas palīdz man palikt pie manas spēles!

Viktorijas slepeno modes skates tērpi: VEIKALS, kurā precīzi izskatās modeļi

Otrdien, 29. novembrī

Es guļu un esmu tik atvieglota. Mans vīrs ieradās vakar, un mēs no rīta pavadām spēlējot bekgemonu un dzerot kafiju gultā. Pēc tam es savā telpā veicu vieglu treniņu, izmantojot potīšu svarus un pretestības joslas. Man patīk darīt Body By Simone vingrinājumus pie DVD, ceļojuma laikā; to var izdarīt no savas viesnīcas istabas, un tie tiešām ir efektīvi. Pēc tam es eju un saņemu savu skābekļa seju un vieglu smidzināšanas iedegumu, ko organizē Victoria's Secret. Tad ir mēģinājumu laiks. Man patīk, ka vakar vakarā mēģināju - tā ir jauka iespēja atkal pierast pie skrejceļa un apaviem. Komplekts izskatās pārsteidzoši - es tiešām tagad sāku sajūsmā!

Trešdiena, 30. novembris - RĀDĪT DIENU

Šodien ir diena, kurā esmu gatavojusies pēdējos piecus mēnešus! Es esmu tik satraukti! Es ļauju sev gulēt pēc iespējas ilgāk, pēc tam no sava uzticamā BBS DVD es viesnīcas istabā veicu vieglu treniņu. Es nevēlos strādāt pārāk smagi, joprojām gribu enerģijas skrejceļam. Es tikai vēlos, lai mans abs saņemtu kādu pumpiņu … Stundas un stundas sporta zālē ir paveiktas! Turklāt tas palīdz manām smadzenēm sagatavoties tam, kas notiks.

Mēs visi iegremdējamies autobusā, un astoņas stundas tie ir mati, grims un vide. Divas izrādes lido aizraujošā miglā. Es lielākoties pavadu laiku kopā ar diviem maniem tuviem draugiem Keke un Kelly. Mēs visas uzturamies Parīzē pēc dažām dienām, atdzesējam, ēdam un dzeram, un mēs visi esam tik satraukti!

Pasaulē nav citas sajūtas, kā vien darot šo izrādi. Es modelēju ļoti ilgu laiku, un tas, protams, ir manas karjeras nozīmīgums. Es esmu tik pagodināts atkal būt šova dalībnieks - tas ir tik aizraujoši! Pēcpusdienā, un es izbaudu tik aizraujošu notikumu pēcspēli. Es tomēr esmu izsīkusi un pēc dažām stundām dodos uz dzīvi mūsu viesnīcā, kur mans pārsteidzošais vīrs mani gaida ar tumšām šokolādēm pārklātām zemenēm un vegānu picu. ”, vai jūs plānojat skatīties Victoria's Secret modes skati 5. decembrī?